Hvordan får jeg adgange og koder til det bestilte?

Når du har bestilt en Waoo Fiberpakke får du adgang til nogle services, hvor du skal oprette en adgang, aktivere en adgang eller bruge en kode, der allerede er oprettet. 


Vigtige numre og koder:

• WiFi
Smart WiFi - Du finder netværksnavn og adgangskode under Smart WiFi enhederne.
Standard WiFi – netværksnavn og adgangskode finder du i velkomstbrevet. Hvis du ikke kan finde det eller er det ændret, kan du kontakte vores tekniske support, på 8792 5577 tast 3, så kan de hjælpe dig videre.

• Sikkerpakke og online harddisk
Du modtager en mail fra AURA Fiber og Chili Security umiddelbart efter din installation af fibernet. Her kan du se hvordan du kommer godt i gang med både sikkerhedspakke og online harddisk. Der er som udgangspunkt sikkerhedspakke til 5 enheder, men har du behov for sikkerhedspakke til flere enheder, skal du tage kontakt til Chili Security på 78 76 69 43 efter du har modtaget din aktiveringsmail. Så hæver de antallet af adgange til sikkerhedspakken på din konto.

• Koder til streamingtjenester og Web TV
WebTV: Har du bestilt TV vil du modtage en mail fra Waoo med din kode til dit Web TV, samme dag som du får dit produkt aktiveret.
Viaplay: Koden og oprettelse til Viaplayabonnementet kommer i en separat mail til dig direkte fra Viaplay senest dagen efter dine produkter er aktiveret. VIGTIGT! Du kan ikke oprette dig før dagen efter. Vejledning til oprettelse af Viaplay får du i den mail du modtager.
TV 2 Play: Har du bestilt TV 2 Play vil du få en mail med dine log-in oplysninger fra TV 2. Den kommer, når du har oprettet dig på Web TV med din egen mail. Læs her om TV 2 Play.

• TV med TV-boks
Koden (betalingskoden) til din TV-boks er som standard indstillet til 0000 (4 nuller). Masterpin til din TV-boks – får du brug for denne, skal du kontakte vores support på 87 92 55 77 tast 3.


Andre nyttige links:

Se hvordan du gør med vores videoguides (Smart WiFI, Waoo Web TV, Airplay, Chromecast m.m.)

Er der noget, der driller med selve forbindelsen, så se - vejledninger, der omhandler din internetforbindelse

Har du brug for hjælp til at komme godt-i-gang med Web TV 

Hjælp til TV Go, Viaplay, TV-bokse, fjernbetjening m.m Se vejledninger, der handler om TV

Ser du TV via Kabel, så har vi samlet lidt hjælp til dig her - TV via kabel


Får du udfordringer, du ikke kan løse ved hjælp af ovenstående information står vores kundeservice og support klar til at hjælpe dig på tlf. 87 92 55 77.

 

< Tilbage til spørgsmål