Det skal være nemt at få hjælp – også uden for åbningstid. Her finder du spørgsmål og svar på en række områder.
WiFi er den trådløse forbindelse indenfor i din bolig, som går mellem dine enheder (telefon, tv, computer, printer) og din router/dit acces-point.
Internettet er forbindelsen fra omverdenen og ind i din bolig. Internettet er et verdensomspændende netværk. Lidt ligesom dit lokale netværk, men bare i en stor skala.
Upload angiver, hvor hurtigt du sender data. Eksempelvis, hvis du skal uploade billeder til et online arkiv, eller sende store filer til arbejdets server, har du brug for en god upload hastighed.
Download angiver, hvor hurtigt du modtager. Når du fx streamer videomateriale og hører musik, har du brug for en god downloadhastighed.
Se her hvad vi tilbyder af hastigheder
Hastighedsgaranti
Kun med fibernet får du lige hurtig up- og download. Du får dermed markedets hurtigste og bedste internetforbindelse. Fiber er den eneste teknologi der kan garantere symmetriske hastigheder, fordi man ikke deler sin forbindelse med andre i sit nærområde.
Oplever du fejl på dit fibernet, skal du fejlmelde det til vores tekniske support på tlf.: 87 92 55 77 - tast 3.
Herfra er der en fejlretningstid på max. 3 arbejdsdage. Alle fejl bliver behandlet i den rækkefølge de modtages. Har du behov for en tekniker samme dag, kan du bestille det hos os til et gebyr af 1500,-.
Liste over forskellige vejledninger
Gravevejledning - til dig der skal grave selv.
Andre vejledninger i forbindelse med installation finder du her.
Der kan være mange grunde til at man har lyst eller behov for at opsige dele eller hele sit abonnement. Uanset hvad grunden er, så står vi klar til at hjælpe.
Vi sidder klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller brug for hjælp til bestilling.
Telefontider
Man-torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag: 8.00 - 15.00