Vi har nedenfor samlet svar på de mest almindelige spørgsmål til din internet regning
Du kan finde din regning via din netbank. På nuværende tidspunkt, understøtter Mit AURA desværre ikke vores internetprodukter – dette arbejdes der dog på i øjeblikket.
Hvis du ønsker at modtage din regning på mail eller ønsker at få tilsendt tidligere regninger, så er du meget velkommen til at skrive en mail til os, så sender vi det til dig.
Du bliver afregnet for dit fibernet fra den dag, fiberboksen er blevet installeret. Er der allerede en fiberboks installeret, bliver du afregnet fra den dag din forbindelse bliver aktiveret.
OBS! Vær opmærksom på at få opsagt eventuelle gamle abonnementer. Vi anbefaler dog, at du først opsiger, når du har en installationsdato fra os.
Vil du udsætte opstarten af dit abonnement, kan du ændre din installationsdato ved at kontakte kundeservice på telefonnummeret herunder.
Hvis du stadig får en regning for fibernet fra AURA, efter at du er flyttet, kan det skyldes, at du endnu ikke har afmeldt dig som kunde hos AURA. Det kan også være en slutopgørelse.
Sker der ændringer i husstanden, skal I huske at give os besked. Send os en mail, så vi snarest kan rette oplysningerne.
Hvis du har en af Waoo produkterne Extra, Basic, Light eller Full, så er services inkluderet og dem kan man ikke skille ud fra selve internetprisen.
Har du en af Waoo produkterne Fiber 1000, Fiber 500 eller Fiber 100, så er services tilvalg/tilkøb og vil derfor stå på en seperat linje på din faktura.
Dette er også gældende på arbejdsgiverbetalte abonnementer.
Der er flere fordele ved at tilmelde dine regninger til Betalingsservice.
Har du ændringer til dine personoplysninger, skal du blot udfylde formularen her.
Du kan tilmelde dig arbejdsgiverbetaling ret nemt. Vælg at det er vedrørende "Min regning".
Der er flere fordele ved at tilmelde dine regninger til Betalingsservice.
Du kan tilmelde dig via din netbank eller via aura.dk. Når du tilmelder dig, skal du bruge kontraktnummer, som kundenummer. Kontraktnummeret findes på din regning øverst til højre.
Ja – er der tilgodehavende på din opgørelse, vil beløbet blive udbetalt via din Betalingsserviceaftale.
Det er en god idé ikke at afmelde din aftale, når du flytter, før du har modtaget din endelige flytteopgørelse.
Du kan tilmelde dig arbejdsgiverbetaling ret nemt. Du skal blot oplyse din arbejdsgivers navn og adresse, samt fra hvornår det skal træde i kraft. Du kan finde formularen lige her og vælge at henvendelsen drejer sig om "Min regning" og derefter klik ja til arbejdsgiverbetalt internet.
Så opretter vi en ny kontrakt til din nye arbejdsgiver. Du skal blot oplyse os den nye arbejdsgivers navn, adresse og fra hvilen dato, vi skal levere fiber til dig.
Vil du opnå en mængderabat, kan din arbejdsgiver lave en firmaaftale med os.
Ønsker du at høre om en sådan aftale, så kontakt vores salgsafdeling.
Du vil modtage to rykkere fra os. Hører vi ikke fra dig, eller udebliver betalingen, vil der uden yderligere varsel blive slukket for din internetforbindelse.
Når det skyldsbeløbet er blevet betalt, kan du få genåbnet din forbindelse til et gebyr på 500 kr., som vil blive opkrævet på din næste regning.
Er din forbindelse blevet slukket, skal du hurtigst muligt betale regningen og dernæst udfylde formularen herunder, så genåbner vi din forbindelse snarest muligt.
Du har også mulighed for at lave en overførsel til os via Mobile Pay på: 320506.
OBS! Husk at skrive dit kundenummer i kommentarfeltet. Ellers kan vi ikke registrere, hvem betalingen kommer fra.
Har du modtaget et brev fra Collectia A/S, er det dem, du skal tage kontakt til. Her kan vi desværre ikke gøre noget for dig.
Vi sidder klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller brug for hjælp til bestilling.
Telefontider
Man-torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag: 8.00 - 15.00