Adgange og koder
Mangler du adgange eller koder til nogle af dine produkter, kan du finde de fleste svar lige her.
Ønsker du at foretage ændringer i dit produkt/bestilling, så kontakt kundeservice hurtigst muligt.
Vi har nedenfor samlet svar på de mest almindelige spørgsmål til abonnement
Du kan altid få hjælp fra vores kundeservice på tlf: 87 92 55 77 til fx at ændre hastigheden i dit abonnement, tilkøbe en ydelse, eller skifte din TV-pakke ved at kontakte os. Vi kan typisk ændre i dit abonnement på tilkøb fra dag til dag.
Ved opsigelse af f.eks. TV-pakker er der et opsigelsesvarsel på 1 måned.
Det koster ikke at ændre et Waoo produkt.
Har du FiberXL 1000/1000, så er der et tilslutnings -/oprettelsesgebyr på 495,-.
Mangler du adgange eller koder til nogle af dine produkter, kan du finde de fleste svar lige her.
Ønsker du at foretage ændringer i dit produkt/bestilling, så kontakt kundeservice hurtigst muligt.
Ønsker du at opsige hele eller dele af dit abonnement?
Der kan være mange grunde til at man har lyst eller behov for at opsige dele eller hele sit abonnement. Uanset hvad grunden er, så står vi klar til at hjælpe.
Du skal opsige dit nuværende abonnement pr. ønsket dato. Hvis du følger guiden for nuværende el- eller fiberkunde, så vil du undervejs kunne tjekke, om du kan få AURA på din nye adresse.
Hvis du ikke kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, skal du sende udstyret retur til AURA . Du vil sammen med bekræftelsen på opsigelsen modtage en returlabel.
Får vi ikke udstyret retur senest 14 dage efter din opsigelsesdato, bliver du afregnet som følgende:
Hvis du kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, vil du få besked om, du skal medtage udstyr til din nye adresse eller sende det retur og få tilsendt nyt udstyr.
Hvis du tager dit abonnement med videre, koster det ikke noget at få installeret fibernet fra AURA på din nye adresse.
Flytter du, skal du opsige dit abonnement. En evt. ny beboer skal selv tilmelde sig via vores hjemmeside.
Skal du opsætte din fastnettelefon til din fiberboks eller router? Så har vi guiden klar til dig. For spørgsmål til din Telefoni-løsning, skal du kontakte vores kundeservice.
Du kan opsige via formularen i bunden af denne side eller via vores kundeservice på telefonnummeret nedenfor.
OBS: Opsigelsesvarsel er 1. måned.
Hvis du vil fortryde, så har du 14 dage fra modtagelse af ordrebekræftelse. Med din kvittering/ordrebekræftelse er der et link til en standardfortrydelsesformular, som du skal udfylde.
Ja, hvis du opsiger helt og ikke længere vil være kunde hos os, så skal du sende udstyret retur. Vi sender en returlabel til dig, så du betaler ikke for fragten. Du er også velkommen til at aflevere udstyret hos AURA i Odder på Knudsminde 10, men dette skal du aftale med os på forhånd.
Du skal ikke returnere fiberboksen, der er fastmonteret på væggen, men derimod router, TV-boks, Smart WiFi og hvad du ellers har, der tilhører AURA, skal sendes retur.
Hvis du opsiger fordi du flytter og ikke kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, skal dit udstyr ligeledes sendes retur til AURA . Du vil sammen med bekræftelsen på opsigelsen modtage en returlabel.
Får vi ikke udstyret retur senest 14 dage efter din opsigelsesdato, bliver du afregnet som følgende:
Hvis du har noget, du gerne vil fortælle os – ris, ros eller bare noget du undrer dig over – så send os endelig en besked. Vi vil altid gerne høre fra dig.
Vi sidder klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller brug for hjælp til bestilling.
Telefontider
Man-torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag: 8.00 - 15.00