Hjælp til abonnement

FAQ om abonnement

Vi har nedenfor samlet svar på de mest almindelige spørgsmål til abonnement

Generelt

Ændre abonnement

Adgange og koder

Mangler du adgange eller koder til nogle af dine produkter, kan du finde de fleste svar lige her.

Ønsker du at foretage ændringer i dit produkt/bestilling, så kontakt kundeservice hurtigst muligt.

Opsig abonnement

Ønsker du at opsige hele eller dele af dit abonnement?

Der kan være mange grunde til at man har lyst eller behov for at opsige dele eller hele sit abonnement. Uanset hvad grunden er, så står vi klar til at hjælpe.

Generelt

Jeg skal flytte

Du kan sagtens tage dit abonnement med videre, hvis det er inden for AURAs dækningsområde, som du kan se her.

Telefoni

Skal du opsætte din fastnettelefon til din fiberboks eller router? Så har vi guiden klar til dig. For spørgsmål til din Telefoni-løsning, skal du kontakte vores kundeservice.

Generelt

Opsigelse

Generelt

Ris og ros

Kundeservice Supporter Kunde
Brug for hjælp?

Snak med en af vores dygtige medarbejdere

Vi sidder klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller brug for hjælp til bestilling.

Telefontider
Man-torsdag: 8.00 - 16.00
Fredag: 8.00 - 15.00