Har du problemer med at få forbindelse til internettet, er der her et par ting, du selv kan tjekke, inden du ringer til vores support.
Det kan du fx se, ved at tjekke om de små signallamper på udstyret lyser. Hvis der er lys, så tjek at alle routere og/eller Smart WiFi bokse ligeledes har strøm.
Hvis alt er tændt, men du stadig ikke kan få forbindelse til internettet/TV/Telefoni.
Så kan det være en god idé at genstarte dit udstyr.
Det gør du ved at tage strømmen fra dit fiberudstyr – fiberbokse, routere og Smart WiFi bokse i 10 sec. Start med fiberboksen, hvis det ikke virker fortsæt med resten.
For at være helt sikker på at strømmen er taget fra, kan det være en god idé, at tage strømledningerne helt ud af stikkontakten.
Løser det ikke problemet, kan du tage kontakt til vores Teknisk support på 87 92 55 77 (tast 3)
Åbningstider i Teknisk support:
Se alle aktuelle og planlagte meldinger om udfald på internet og TV.