Basis fiber serviceaftale til erhverv

Alle AURA fibers erhvervskunder har som minimum en Erhverv Basis Serviceaftale.

Med en Erhverv Basis Serviceaftale fra AURA Fiber får du følgende fordele:

  • Optimal daglig drift
  • Er serviceniveau der stemmer overens med virksomhedens behov
  • At de nødvendige ressourcer er til stede

Hent produktblad om Fiber serviceaftaler for erhverv

Hvilket udstyr dækker en serviceaftale fra AURA Fiber?

Med en Basis Serviceaftale har du en aftale, der dækker forbindelsen fra AURA Fiber til virksomheden samt det udstyr, der er leveret af AURA Fiber.

Såfremt fejlen viser sig at skyldes et problem i virksomhedens eget netværk eller udstyr, afholder virksomheden selv alle udgifter ved tilkald af service. Der skal være fri adgang for AURA Fibers tekniker ved tilkald.

Reaktionstid ved fejlmeldinger på din fiberforbindelse

Erhverv Basis Serviceaftale giver en reaktionstid på otte timer på hverdage fra kl. 8.00 til 16.00 (undtaget helligdage). Fejlretningen pågår i samme tidsrum og genoptages på efterfølgende hverdag, såfremt fejlretningen ikke er tilendebragt samme arbejdsdag.

Serviceaftalen tegnes pr.enkeltadresse.  

Erhverv og offentlige institutioner Erhverv Basis Serviceaftale
Support Generelt

Spørgsmål abonnement og regning
Hverdage 8 - 20
Weekend 10 - 14
Hverdage 8 - 16, fre 8 - 15
Service/
fejlretning*
Proaktiv overvågning
Nonstop fejlretning
Arbejdstimer
Ja
Ja
Hverdage 7 - 15
Reaktionstid Fejl der rettes fra driftscentral
Ved påkrævet teknikerbesøg
3 timer
8 timer nonstop fejlretning

* Fejlmelding kan foretages døgnet rundt alle ugens dage.


Servicevindue for Erhverv Basis og Erhverv Pro serviceaftale

Et servicevindue er et på forhånd aftalt tidspunkt, hvor vi som leverandør har mulighed for at udføre opgaver i nettet. Servicevinduet bruges til omfattende opgradering af software, installation af nyt udstyr eller omlægning af driften eller fiberforbindelser. Dvs. nødvendige tiltag for at sikre en høj driftsstabilitet, introduktion af nye produkter og høj sikkerhed.
Præventivt vedligehold gennemføres kun ved uforudsete situationer, eksempelvis genstart af routere, eller arbejde som kun berører et mindre antal kunder.

Erhverv og offentlige institutioner Erhverv Basis og Erhverv Pro Serviceaftale
Servicevindue Man 00 - 06.
Varsles så vidt muligt mindst 5 arbejdsdage i forvejen via aura.dk
Præventivt vedligehold Man-søn 06 - 07.
Varsles men vil som regel ikke give mere end 5 minutters nedetid

Kontakt os

- hvis du har spørgsmål om fiber til erhverv