Har du problemer med dit internet eller TV? Her kan du se aktuelle og planlagte driftsmeldinger for både internet og TV.
Har din fiberboks været frakoblet strømmen, og har du ikke længere internet – bør du resette din fiberboks.
Du finder vejledningen til reset af fiberboksen her.
Er der ingen registrerede fejl i dit område, kan du også finde vejledning til, hvad du selv kan gøre for at løse problemet. Se tjekliste til internetproblemer eller få hjælp online.
Har du brug for hjælp kan du kontakte Teknisk support på telefon 87 92 55 77 (tast 3)
Hverdage:
8.00 - 20.00
Weekend og helligdage:
10.00 - 14.00
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8270 Højbjerg 8361 Hasselager 8600 Skanderborg
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Tekniker er i gang med at fejlrette
Info
Waoo har identificeret et problem med Waoo Play Appen, til 2025 modellerne af LG TV. Fejlen er ikke lokaliseret og dato for løsning ukendt. Vi opdaterer så snart vi ved mere. ----------------------- Opdateret 29.09.2025 ¨ Man forventer at fejlen er løst inden udgangen af 2025.
Årsag
Ukendt
Berørte
Alle Waoo Play kunder med LG 2025 modeller
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Tekniker er i gang med at fejlrette
Info
Der er nye begrænsninger for, hvor mange enheder du kan bruge samtidig på visse TV 2-kanaler: TV 2’s nichekanaler (Sport, Sport X, News, Echo, Fri og Charlie) → Du kan se hver kanal på én enhed ad gangen. Fx: Du kan godt se Sport X på én enhed og News på en anden – men ikke Sport X på to enheder samtidig. TV 2’s hovedkanaler (De 8 regionale kanaler: Øst, Nord, Fyn, osv.) → Du kan kun se én af de 8 kanaler ad gangen – på én enhed. Starter du en ny hovedkanal på en anden enhed, vil den første blive logget af efter kort tid. Hvis du har gang i en kanal og starter en ny i samme gruppe, vil du få besked om, at “En ekstra enhed startede en stream med din konto”.
Årsag
Rettighedsændringer fra TV2
Berørte
Alle TV kunder
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Tekniker er i gang med at fejlrette
Info
Waoo har observeret, at nogle TV med Android TV 11 kan opleve problemer med sort skærm og en besked om "streamingfejl", når der skiftes til følgende DR-kanaler: ➡️DR2 ➡️DR Ramasjang ➡️TVA Live ➡️DR1 Syn ➡️DR2 Syn Problemet opstår periodisk, men kan ofte løses midlertidigt ved at skifte kanal frem og tilbage. Fejlen er blevet fejlmeldt til leverandøren, og vi afventer en løsning. Vi beklager ulejligheden og arbejder på, at det bliver løst hurtigst muligt. --------------------- Opdatering 29.09.2025 Fejlen kan opleves på flere kanaler udover de tidligere nævnte
Årsag
Ukendt fejl hos leverandør
Berørte
Waoo Play på TV med Android TV 11
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Tekniker er i gang med at fejlrette
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8660 Skanderborg
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Sagen opdateres senere
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8270 Højbjerg 8600 Skanderborg
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Sagen opdateres senere
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8270 Højbjerg 8310 Tranbjerg J 8600 Skanderborg
Status på problemet
Åben
Status på tekniker
Sagen opdateres senere
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8660 Skanderborg, 8310 Tranbjerg J og 8320 Mårslet
Status på problemet
Afsluttet
Status på tekniker
Fejlen er rettet
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8660 Skanderborg
Status på problemet
Afsluttet
Status på tekniker
Fejlen er rettet
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8660 Skanderborg
Status på problemet
Afsluttet
Status på tekniker
Fejlen er rettet
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8270 Højbjerg
Status på problemet
Afsluttet
Status på tekniker
Fejlen er rettet
Info
Alle services (Internet, TV, Telefoni) til aktive installationer vil være afbrudt i kortere eller længere perioder indenfor servicevinduet Servicevinduet er fra kl. 05:00 til kl. 12:00. Hvis man mod forventning ikke har Internet, TV eller telefoni efter servicevinduet, så skal man genstarte fiberboks og router. Såfremt der sker forsinkelse, så opdaterer vi sagen.
Årsag
I forbindelse med opgradering af nettet omlægges fiberinstallationerne i det berørte område. Opgraderinger sker for at imødegå fremtidige kapacitetsbehov
Berørte
8660 Skanderborg og Holme, 8270 Højbjerg
Status på problemet
Afsluttet
Status på tekniker
Fejlen er rettet
Inden du ringer til vores support, kan du følge tjeklisten for hurtigt at finde og løse problemet. Så kan du komme online igen på ingen tid.