Vi hjælper med opsigelsen, når du skifter til AURA

Skal vi opsige dit nuværende internetabonnement for dig?

Vi kan opsige dit abonnement hos din nuværende udbyder og sørge for, at skiftet til AURA sker samme dag. Så undgår du både nedetid og dobbelt betaling. For at vi kan gøre det, skal du udfylde en opsigelsesfuldmagt. Brancheaftalen gælder kun, når: du skifter bredbånd på samme adresse, til/fra samme kunde og opsigelse og oprettelse sker samme dag. Den dækker altså ikke flytning til ny adresse, ejerskifte eller hvis du vil have forskellig dato for opsigelse og opstart. Du kan læse mere om proceduren for skift af internetudbyder på teleindu.dk/SBBU-underside
Ønsket leveringsdato:

Jeg ønsker, at mit internet bliver flyttet på følgende dato eller hurtigst muligt herefter (tidligst om 14 dg. og max 6 md. fra d.d.) (ved skift af flere installationer angiv ønsket leveringsdato tidligst om 30 dg.)

Bemærk:

Hvis du vælger en dato før din nuværende bindings- eller opsigelsesperiode udløber, kan din udbyder kræve betaling for resten af perioden. For at undgå dobbelt betaling skal du derfor angive den dato, hvor bindingen eller opsigelsesperioden hos din nuværende udbyder udløber. Du finder datoen i dine abonnementsvilkår. Når vi har modtaget din fuldmagt, kan der gå op til 2 hverdage, før vi giver besked til din udbyder, og opsigelsesdatoen regnes først fra den dag, udbyderen modtager fuldmagten. Du får en bekræftelse fra os med den endelige leveringsdato.

Bemærk:

Har du tv-abonnement, telefoni eller tillægsydelser som fx sikkerhedspakke, cloud-lager eller mailboks hos din nuværende udbyder, ophører de også, når dit nuværende internetabonnement opsiges.