Hjælp til Waoo

 

Spørgsmål til regning og betaling

 

Du bliver afregnet for dit fibernet fra den dag, fiberboksen er blevet installeret. 

OBS! Vær opmærksom på at få opsagt eventuelle gamle abonnementer. Vi anbefaler dog, at du først opsiger, når du har en installationsdato fra os.

Vil du udsætte opstarten af dit abonnement, kan du ændre din installationsdato ved at kontakte kundeservice på tlf.: tel: 87 92 55 77

Hvorfor modtager jeg stadig en regning, selvom jeg er flyttet?
Hvis du stadig får en regning for fibernet fra AURA, efter at du er flyttet, kan det skyldes, at du endnu ikke har afmeldt dig som kunde hos AURA. Det kan også være, at slutopgørelsen fremgår af den seneste regning. 

Ændringer i husstanden
Sker der ændringer i husstanden, skal I huske at give os besked. Send os en mail på: fiberafregning@aura.dk, så vi snarest kan rette oplysningerne. 

Der er flere fordele ved at tilmelde dine regninger til PBS.

1. For det første sparer du 39 kr. i administrationsgebyr, hver gang du modtager en regning.

2. For det andet skal du aldrig bekymre dig om, hvorvidt du har betalt en regning til tiden eller ej - det hele kører nemlig helt automatisk af sig selv.

3. Og sidst, men ikke mindst, bidrager du til den grønne omstilling, da du sparer en ressourcer på breve og kuverter. 

Du kan tilmelde dig via din netbank eller vores hjemmeside lige her. Når du tilmelder dig, skal du bruge kontraktnr. som kundenr. Kontraktnummeret findes på din regning øverst til højre. 

Bliver tilgodehavender udbetalt via PBS?
Ja - er der tilgodehavende på din opgørelse, vil beløbet blive udbetalt via din betalingsserviceaftale. 

Det er en god idé ikke at afmelde din PBS-aftale, når du flytter, før du har modtaget din endelige flytteopgørelse.

 

 

Du kan tilmelde dig arbejdsgiverbetaling ret nemt. Du skal blot oplyse din arbejdsgivers navn og adresse, samt fra hvornår det skal træde i kraft. Du kan finde formularen lige her.  

Hvad nu, hvis jeg får et nyt arbejde?
Så opretter vi en ny kontrakt til din nye arbejdsgiver. Du skal blot oplyse os den nye arbejdsgivers navn, adresse og startdatoen for fibernettet. Se ovenstående formular. 

Hvad udgør prisen på internet, hvis jeg har en samlet pakke? 
Alle vores Fiberpakker er inkluderet forskellige services. Dem kan man ikke skille ud fra selve internetprisen. Find og se alle vores internetpriser her.

Mængderabat
Vil du opnå en mængderabat, kan din arbejdsgiver lave en firmaaftale med os.
Ønsker du at høre om en sådan aftale, så ring til vores salgsafdeling på Tlf.: 87 92 55 75.

Har du ændringer til dine personoplysninger, skal du blot udfylde nedenstående formular og sende den til os.

Der kommer rykkergebyr på din regning, når du ikke har betalt den til tiden. Gebyret dækker vores administrative omkostninger i forbindelse med sagsbehandlingen. 

Hvis du tilmelder betalingen til Betalingsservice sparer du 39 kr. i administrationsgebyr. Du kan tilmelde dig Betalingsservice lige her. 

Forbindelsen slukkes efter to rykkere 
Du vil modtage to rykkere fra os. Hører vi ikke fra dig, eller udebliver betalingen, vil der uden yderligere varsel blive slukket for din fiberforbindele.

Når det skyldsbeløbet er blevet betalt, kan du få genåbnet din forbindelse til et gebyr på 500 kr., som vil blive opkrævet på din næste regning.

Er din forbindelse blevet slukket, skal du hurtigst muligt betale regningen og dernæst udfylde denne formular. Så genåbner vi din forbindelse snarest muligt. 

Du har også mulighed for at lave en overførsel til os via Mobile Pay på: 320506.
OBS! Husk at skrive dit kundenummer i kommentarfeltet. Ellers kan vi ikke registrere, hvem betalingen kommer fra.

Inkasso
Har du modtaget et brev fra Kredinor A/S, er det dem, du skal tage kontakt til. Her kan vi desværre ikke gøre noget for dig.